Nabídka zaměstnání
Chcete se stát součástí týmu, který to s technickými systémy umí? Momentálně hledáme milého a zodpovědného člověka, který doplní náš administrativní tým, sídlící v officu v pražském Karlíně
Recepční, asistent/ka
Co bude Vaší hlavní náplní práce:
1. Obsluha firemní recepce
- pečovat o návštěvy
- udržovat reprezentativní vzhled zasedacích místností a společných prostor firmy
- objednávat a doplňovat kancelářské potřeby
- evidovat příchozí i odchozí poštu, chodit na poštu
- spravovat parkovací karty a parkovací místa
2. Výpomoc ostatním oddělením
- řešit příležitostné administrativní úkoly a pochůzky
- pravidelné inventury promo předmětů
- vypomáhat s organizací jednání a firemních akcí
Co pozice vyžaduje:
- uživatelskou úroveň v MS Excel, Word, Powerpoint
- samostatnost a pečlivost
Co Vám pozice přinese:
- zkušenosti v oblasti administrativy ze středně velké firmy
- možnost kariérního růstu
Co Vám můžeme nabídnout navíc k platu:
- kvalitní pracovní zázemí v pražském Karlíně
- podporu sportu a vzdělávání (sportovní benefity, školení hrazená firmou, výuka cizích jazyků apod.)
- 5 týdnů dovolené
- sick days
- stravenky v hodnotě 100Kč
- služební telefon
Nástup: duben/květen 2021
_____________________________________________________________________
Vámi zaslané materiály považujeme za důvěrné a při práci s nimi budeme postupovat v souladu se zněním Nařízení (EU) 2016/679 (GDPR), a to pouze po dobu trvání výběrového řízení. Po jeho ukončení, budou Vámi zaslané materiály neodkladně smazány. V případě, že budete požadovat smazání Vašich údajů ještě před ukončením výběrového řízení, požádejte nás o to prostřednictvím emailu na adresu: klara.skoncova@analogia.cz.