Nabídka zaměstnání

Chcete se stát součástí týmu, který to s technickými systémy umí? Možná hledáme právě Vás. Aktuálně nabízíme volnou pozici:

Recepční/týmová asistentka

 

Co bude Vaší hlavní náplní práce:

1. Obsluha firemní recepce

  • pečovat o návštěvy
  • udržovat reprezentativní vzhled zasedacích místností a kuchyňky
  • evidovat příchozí i odchozí poštu, chodit na poštu
  • spravovat parkovací karty a parkovací místa

2. Výpomoc oddělení Marketingu a HR

  • organizovat firemní akce (teambuildingy, večírky apod.)
  • pravidelné inventury promo předmětů
  • organizovat školení pro zaměstnance (zajištění občerstvení, prezentací, prezenčních listin…)
  • řešit příležitostné úkoly od personální a marketingové manažerky

Co pozice vyžaduje:

  • uživatelskou úroveň v MS Excel, Word, Powerpoint
  • samostatnost a pečlivost

Co Vám pozice přinese:

  • zkušenosti v oblasti administrativy ze středně velké firmy
  • možnost kariérního růstu

Co Vám můžeme nabídnout navíc k platu:

  • kvalitní pracovní zázemí v pražském Karlíně
  • podporu sportu a vzdělávání (sportovní benefity, školení hrazená firmou, výuka cizích jazyků apod.)
  • 25dní dovolené
  • sick days
  • stravenky v hodnotě 100Kč
  • dogfriendly office
  • služební telefon

Doplňující informace:

Lokalita: Praha
Nástup: co nejdříve

 

 

_____________________________________________________________________

Vámi zaslané materiály považujeme za důvěrné a při práci s nimi budeme postupovat v souladu se zněním Nařízení (EU) 2016/679 (GDPR), a to pouze po dobu trvání výběrového řízení. Po jeho ukončení, budou Vámi zaslané materiály neodkladně smazány. V případě, že budete požadovat smazání Vašich údajů ještě před ukončením výběrového řízení, požádejte nás o to prostřednictvím emailu na adresu: hana.nejedla@analogia.cz. 

 

Kontakt