Nabídka zaměstnání

Chcete se stát součástí týmu, který to s technickými systémy umí? Možná hledáme právě Vás. Aktuálně nabízíme volnou pozici:

Asistent/ka pro odd. financí a nákupu

Co bude Vaší hlavní náplní práce:

  • skenování faktur a evidence faktur
  • správa knihy jízd
  • komunikace s dodavateli (nákup zboží, ověřování dostupnosti zboží a termínů dodání)
  • zpracování objednávek
  • komunikace s vedoucím skladu, hlídaní skladových zásob
  • zástup při nemoci a dovolených

Co pozice vyžaduje:

  • vzdělání ekonomického směru (může být i SŠ)
  • uživatelskou úroveň v MS Excel (tabulky, formátování, základní vzorce)
  • základní úroveň Word, Powerpoint
  • samostatnost a pečlivost (denně budete pracovat s čísly)

Co Vám pozice přinese:

  • orientaci v oblasti financí, účetnictví a nákupu ze středně velké firmy
  • možnost kariérního růstu

Co Vám můžeme nabídnout navíc k platu:

  • kvalitní pracovní zázemí v pražském Karlíně
  • přátelský a mladý kolektiv
  • stravenky v hodnotě 100Kč
  • dále např. Flexi pass, Multisport karta

Doplňující informace:

Nástup dle domluvy

https://www.jobs.cz/rpd/1425114913/?searchId=760fe039-27ce-4d8e-9fde-cca0d32b6e58&rps=233

_____________________________________________________________________

Vámi zaslané materiály považujeme za důvěrné a při práci s nimi budeme postupovat v souladu se zněním Nařízení (EU) 2016/679 (GDPR), a to pouze po dobu trvání výběrového řízení. Po jeho ukončení, budou Vámi zaslané materiály neodkladně smazány. V případě, že budete požadovat smazání Vašich údajů ještě před ukončením výběrového řízení, požádejte nás o to prostřednictvím emailu na adresu: hana.rihova@analogia.cz. 

Kontakt