Nabídka zaměstnání
ANALOGIA a.s. působí v oblasti bezpečnostních technologií a telekomunikačních sítí. Momentálně hledáme milého a zodpovědného člověka, který doplní náš administrativní tým, sídlící v officu v pražském Karlíně.
Asistentka technického oddělení
Co bude Vaší hlavní náplní práce:
- Administrativní podpora technického ředitele a projektových manažerů
- Příprava předávací dokumentace k jednotlivým etapám projektu a fakturace
- Evidence a zakládání dokumentů
- Jednání se zákazníkem (převážně e-mailová komunikace)
- Zajišťování OOPP, správa identifikačních karet
- Účast na poradách a vedení zápisů
Jaké znalosti a schopnosti od Vás budeme vyžadovat:
- Min. středoškolské vzdělání
- Znalost MS Word, Excel, Outlook a Power Point na uživatelské úrovni
- Dobré komunikační a organizační dovednosti
- Pečlivost, spolehlivost
- Samostatnost
- Flexibilitu
Co Vám můžeme nabídnout navíc k platu:
- Moderní pracovní zázemí v pražském Karlíně
- Přátelský a mladý kolektiv
- Příspěvek na sport a volnočasové aktivity
- 25 dní dovolené + 2 dny placeného volna navíc (sick day
- Stravenky
Doplňující informace: Nástup ihned
_____________________________________________________________________
Vámi zaslané materiály považujeme za důvěrné a při práci s nimi budeme postupovat v souladu se zněním Nařízení (EU) 2016/679 (GDPR), a to pouze po dobu trvání výběrového řízení. Po jeho ukončení, budou Vámi zaslané materiály neodkladně smazány. V případě, že budete požadovat smazání Vašich údajů ještě před ukončením výběrového řízení, požádejte nás o to prostřednictvím emailu na adresu: klara.skoncova@analogia.cz.