Nabídka zaměstnání

ANALOGIA a.s. působí v oblasti bezpečnostních technologií a telekomunikačních sítí. Momentálně hledáme milého a zodpovědného člověka, který doplní náš administrativní tým, sídlící v officu v pražském Karlíně.

Asistentka technického oddělení

Co bude Vaší hlavní náplní práce:

  • Administrativní podpora technického ředitele a projektových manažerů
  • Příprava předávací dokumentace k jednotlivým etapám projektu a fakturace
  • Evidence a zakládání dokumentů
  • Jednání se zákazníkem (převážně e-mailová komunikace)
  • Zajišťování OOPP, správa identifikačních karet
  • Účast na poradách a vedení zápisů

Jaké znalosti a schopnosti od Vás budeme vyžadovat:

  • Min. středoškolské vzdělání
  • Znalost MS Word, Excel, Outlook a Power Point na uživatelské úrovni
  • Dobré komunikační a organizační dovednosti
  • Pečlivost, spolehlivost
  • Samostatnost
  • Flexibilitu

Co Vám můžeme nabídnout navíc k platu:

  • Moderní pracovní zázemí v pražském Karlíně
  • Přátelský a mladý kolektiv
  • Příspěvek na sport a volnočasové aktivity
  • 25 dní dovolené + 2 dny placeného volna navíc (sick day
  • Stravenky

Doplňující informace: Nástup ihned

_____________________________________________________________________

Vámi zaslané materiály považujeme za důvěrné a při práci s nimi budeme postupovat v souladu se zněním Nařízení (EU) 2016/679 (GDPR), a to pouze po dobu trvání výběrového řízení. Po jeho ukončení, budou Vámi zaslané materiály neodkladně smazány. V případě, že budete požadovat smazání Vašich údajů ještě před ukončením výběrového řízení, požádejte nás o to prostřednictvím emailu na adresu: klara.skoncova@analogia.cz. 

Kontakt